sobota, 20 czerwca 2015

Choroba.

Cześć <3

Bardzo Was przepraszam, że nie pisałam tyle dni.
W szkole zawalają nas nauką i jedyny wolny czas jaki mam to:
-napisanie postów na bloga o modzie i posiedzenie na Asku;
-posiłki;
-sen;
-chwilowy odpoczynek przed telewizorem;
-rzadko kiedy wyjście z domu (poza szkołą).
Do tego doszła mi jeszcze choroba. Bolało mnie gardło. Biorę antybiotyk.

Bardzo Was przepraszam. Posty będą pojawiały się po wszystkich tych stresach związanych ze szkołą, czyli mogą się pojawić w następną środę. Wtedy to będzie już mój ostatni dzień w szkole, bo gdzieś jedziemy z klasą w czwartek. Więcej o tym będzie na blogu o modzie, jak będę opisywała swój dzień.

Posty na blogu o modzie będą, korzystam z każdej możliwej chwili wolnego czasu, żeby chociaż tam coś napisać.
Komputer strasznie jest popsuty, wciąż mam ten malutki.
Do postów o MSP potrzebuję raczej komputera. Wszystko na blogu o modzie piszę z telefonu (poza małymi wyjątkami).

Przepraszam!

Pozdrawiam <3
~Marti <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz