środa, 13 maja 2015

Mam link do Scary MSP!

Cześć <3

Kilka dni temu dowiedziałam się, jaki jest link do Scary MSP (Więcej w poprzednim poście.).
A dokładniej z bloga cztery-panny-z-jednej-wanny, jak posta napisała Redaktorka Lyene.

Uwaga! Wchodzicie na własną odpowiedzialność! Podobno to przenosi wirusy.

Link: rc.moviestarplanet.pl

<zdjęcie z posta Lyene>

Na YouTube jest też filmik ze Scary MSP.
To jest oczywiście screen z filmiku, poszukajcie na YT, na fonie nie mogę wklejać, przynajmniej nie potrafię.

Widzieliście? W Chatroom'ach chodzą same głowy.
Jeszcze też są w każdym pokoju czerwone dywany.
Nie wiem, czy już pisałam, ale chyba tak,że jak ktoś wchodzi do Chatu, rozbryzguje się pikselowa krew.

To na tyle!

Pozdrawiam <3
~Marti <3

60 komentarzy:

  1. Hm... Tajemnicze te "Scary MSP". Nie wchodzę w link bo się boję XD PS. Nie boję się stronki tylko trojana który ściągnąć się może!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko tam nie ma wirusow ;p Byłam ,wchodziłam i nic nie złapałam ;P

      Usuń
    2. nic tam nie ma i nic nie ściąga tylko tera włącza sie normalne msp

      Usuń
    3. nic tam nie ma i nic nie ściąga tylko tera włącza sie normalne msp

      Usuń
    4. jak chcecie takie inne MSP nie piszcie pl tylko com

      Usuń
    5. Wchodzę w google na:
      RC.MOVIESTARPLANET.COM
      i pokazuje mi że jest niebezpieczne.

      Usuń
    6. ja nmg wejsc bo niebiezpieczne mi sie pokazuje

      Usuń
    7. widziałam deleteda usera na czacie nie wiem jak to się piszexD i było tak jak by został usunięty a pisal w kawairni balam sie

      Usuń
    8. To wcale nie działa jak kopiuje i wpisuje w wyszukiwarkę to loguje mnie na polski serwer i mogę się zalogować na moje konto : koteczeq8376

      Usuń
    9. próbowałem 2 razy wejść ale nie dało rady

      Usuń
  2. to nie prawda ja jestem na msp igorszam i nic sie nie dzieje

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie umiem wejsc na SCARY MSP

    OdpowiedzUsuń
  4. nie moge wejsc :C a tak chce spróbowac :C (w link nie moge

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawdziwy link to rc.moviestarplanet.com

      Usuń
    2. Jak wchodze w rc.moviestarplanet.com pokazuje mi sie czarny ekran XD

      Usuń
    3. A mi się nic nie stało nawet krwi nie było płakać mi się chce

      Usuń
    4. MI się włonczyło sę załozyłam konto i wsumie ... nic tam nibyło normalen msp (tylko angielske) no i jeszcze gra tam claus :) udowdnione jest to! bo jak wpisałam wyskoczył i konto zostało utworzone w 2009 roku! polecam prubowac 2017 grudzien !

      Usuń
  5. Hej, z kąd taki kursor myszy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie jest super(: a co do scary msp: BOJE SIĘ MI JAKAŚ APKA ŚCIĄGNEŁA GROŹNEGO WIRUSA ale jakoś udała mi się odwirusować

      Usuń
  6. to jest zwykłe msp, nie działa to "scary msp" >:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam polskie msp!>:(klamstwo

      Usuń
    2. Nie kłamstwo poprostu nie umiesz na to wejść ehh ;-; Zobacz poradnik na youtube jak nie wierzysz. I tak wiem data :3

      Usuń
  7. link to www.sc.moviestarplanet.com

    OdpowiedzUsuń
  8. prawdziwy link to: http://www.rc.moviestarplanet.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Arigato Kawaii8 stycznia 2017 08:16

    To na polskim nie działa ;3 TYlko na Neimieckim :) I nie da się wejść :)) Pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja weszlem na rc.moviestarplanet.com i widze kilka różnic na ekranie logowania ale nie loguje sie bo korzystam z komputera rodziców!

      Usuń
  10. Witam,szuka pani może redaktorów na bloga?

    OdpowiedzUsuń
  11. ja wchodziłam i nie ma wirusów a przynajmniej na moim kompie nie ma nigdy nie wiadomo i scary msp to podobno testowa wersja msp

    OdpowiedzUsuń
  12. Byłam tam jest spk ale szkoda że juz nie działa :( Ma serio wirusa

    OdpowiedzUsuń
  13. to jest to samo msp

    OdpowiedzUsuń
  14. Prawdziwy link to rc.moviestarplanet.dk.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. BYŁAM TAM NIE CHCE MI SIE ZALOGOWAĆ I SĄ STRASZNE LAGI :( ALE DZISIAJ JESZCZE SPRÓBUJE :)BOJE SIE ALE CO TAM XDDDD

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładuje mi sie i ładuje... ile można czekać?!

    OdpowiedzUsuń
  17. weszlam na scary msp i dla jaj wpisalam dane mojego "oficialnego" konta i sie zalogowalam :O xdd

    OdpowiedzUsuń
  18. to nie scary msp tylko inny serwer! Weszłam,stworzyłam konto weszłam w chatroom i jest normalnie! nawet pokazuje się zamknięta kłódka i napis bezpieczne

    OdpowiedzUsuń
  19. TO JEST POLSKIE MSP!

    OdpowiedzUsuń
  20. zwykłe msp :(

    OdpowiedzUsuń
  21. fajne ale nie sprowadza wirusów ktoś tu chyba złą nazwe;)

    OdpowiedzUsuń
  22. wchodzi na normalne msp xfffffff

    OdpowiedzUsuń