poniedziałek, 18 maja 2015

MSP miesiąca-maj! #1

Cześć <3

Postanowiłam wprowadzić nową serię na blogu, czyli ,,MSP miesiąca-maj #1". Oczywiście miesiące będą się zmieniać i numerki też.

1. MSP miesiąca: twarz z Kliniki Piękna.

Oczywiście moja! XDD Będę wstawiała też inne twarze, które zaprojektuję, ale moja podoba mi się najbardziej <3
Oczy to są chyba Pretty Perfect, usta Cherry Gloss, a nos Freckles.

MSP miesiąca: ubranie/fryzura.
Nosi nazwę Keeping It Simple.
Ta fryzura jest świetna! Fajnie, że nie jest dla VIP'ów.

MSP miesiąca: Boonie/Bonster.
Wybrałam Śnieżnego Boonie. Jest według mnie uroczy!

MSP miesiąca: blog o MovieStarPlanet.
Redaktorki piszą tam świetne posty!
Według mnie najlepsze posty piszą Lyene i Alice917 (Alice In Wonderland),
ale pozostałe redaktorki też piszą super notki! :)
Tylko szkoda, że właścicielka bloga odeszła.

Mam nadzieję, że nie zgapiłam od nikogo serii.

Pozdrawiam <3
~Marti <3

3 komentarze: