wtorek, 5 maja 2015

Stroje postaci z bajek-ocenianie.

Cześć <3

Nie zrobię z tego jakiejś serii, ale po prostu ocenię kreacje niektórych postaci z bajek, które można było utworzyć na MSP.

1. Elsa z ,,Krainy Lodu".

Bardzo ładnie, tylko, że wolałam Elzę ,,bardziej niebieską". Ten strój jest jednak nie nagorszy. 8/10 pkt.

2. Freddy.
To jest z pewnością jest Freddy z ,,Five Night at Freddy's", czyli FNaF.
Wiem, butów zapomniałam zmienić.
Nie podoba mi się postać. Jak jakaś ,,szmaciana maskotka'' obszyta szwami... Przynajmniej ja mam z tym takie skojarzenia.
I te zęby... 3/10 pkt.

Moim zdaniem lepiej wypadł strój Elsy z ,,Krainy Lodu".

Pozdrawiam <3
~Marti <3

6 komentarzy:

  1. Przepraszam za błędy w ,,To jest z pewnością jest ...", niechcący powtórzyłam wyrazy i w ,,nie nagorszy" (najgorszy).
    Pisałam z tableta.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam za błędy w ,,To jest z pewnością jest ...", niechcący powtórzyłam wyrazy i w ,,nie nagorszy" (najgorszy).
    Pisałam z tableta.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli FNAF to jest bajka, to ja jestem firanką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie jest, ale chyba mi nie powiesz, że FNAF to prawdziwi ludzie? :)

      Usuń
  4. Fajne stroje ostaniemy znay na msp ??? Mój login to : Hejkowski

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie tam strój Freddy'ego się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń