niedziela, 10 maja 2015

Scary MSP?

Cześć <3

Ostatnio pojawiły się plotki o Scary MSP. Większość osób się go boi.
Dowiedziałam się o tym z Aska Nat (Polecałam kiedyś jej bloga na moim blogu o modzie.), kiedy przeczytałam odpowiedź na jedno z pytań. Dotyczyło Scary MSP.

Ale co to jest Scary MSP?

<zdjęcie z bloga mspoczamikathey, o ile się nie mylę>

Z tego opisu wynika, że to Scary MSP to stare MSP z zawirusowanym linkiem. Jak już się zalogujesz, podobno są tam krwawe animacje, upiorne ubrania i straszne rzeczy... Czytałam też gdzieś, że jak jakaś osoba wejdzie do jakiegoś Chatu w Scary MSP, ,,pluśnie" plamka krwi (oczywiście nie w rzeczywistości :)).
Podobno stworzył je jakiś hacker.
Przerażające, zwłaszcza, że ja mdleję na
widok krwi.
Zaraz, zaraz? Krwawe animacje? Może chodzi o te wycofane? Nie zaloguję się tam, więc nie mogę nic więcej na ten temat napisać.

Jest jeszcze temat na forum:
<zdjęcie z bloga Karoliny33344 (Przepraszam, jeśli źle napisałam nick.)>

Tutaj macie z pewnością więcej informacji.
Chciałam dać jeszcze jakieś zdjęcia z grafiki Google ze Scary MSP, ale wyskoczyła mi Gifura, więc już nie chciałam przeglądać dalej... Nie chciałam ,,po drodze" zobaczyć smile.jpg...

To na tyle.

Pozdrawiam <3
~Marti <3

3 komentarze:

  1. ja tam nwm ale byłą taka KelyFely i ona w to weszła i w pokoju było normalnie a za sekunde czarna ściana czerwona podłoga a na środku podłogi...................................................PIŁA!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie, jeśli nikt z was nie był na Scary MSP, to nie ma co się bać. To są zwykle, tzw. 'creepypasty', które mają na celu przestraszenie nas... naprawdę, nie ma co.

    Pozdrawiam, mastifek na MSP. c;

    OdpowiedzUsuń