środa, 30 lipca 2014

Jak zrobić mój makijaż? ;D

Witajcie ;D

W tym poście chciałam napisać, jak zrobić mój makijaż ;D Wiem, że nikt by pewnie nie chciał takiego makijażu, ale w końcu to jest blog xD

1 ♥ Najpierw oczka :) Wybieramy te:
 

I zmieniamy na kolor taki:
 

2 ♥ Teraz makijaż c;
 

No i kolorki ;D
 
Biały kwadracik, to dwa pierwsze kolory, a czarny to ostatni kolor. Jak widzimy, mamy dwa odcienie różu do wyboru, bo ja miałam raz taki raz taki ;D Ale bardziej polecam ten jaśniejszy róż.

3 ♥ Nosek oczywiście z piegami ;D






4 ♥ Usteczka o te:
 

Ale oczywiście nie ten kolor ;D Tylko ten:





5 ♥ Skórka oczywiście różowa xD



 

No i efekt końcowy ;D :

 

Musiałam koszt napisać inaczej xD Miałam wszystkie te rzeczy na sobie i wyszło 0 SC xD

Teraz obliczmy: 200 SC (oczy)+100 SC (makijaż)+300 SC (piegi)+400 SC (usta)+300 SC (skóra)=1.300 SC ;D


Pozdrawiam ;3

-martynakrolewska10 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz