środa, 30 lipca 2014

Wywiad z Dianą Morgans

Tym razem chciałam przeprowadzić wywiad z Dianą Morgans c;

Ja: Hej, mogę przeprowadzić z Tb wywiad na bloga?
Diana Morgans: Tak c;
Ja: Ok, to pierwsze pytanie: jak długo grasz w MSP?
Diana Morgans:  Równy rok.
Ja: Ok, a od kogo/skąd wiesz o MSP?
Diana Morgans: Od mojej przyjaciółki.
Ja: A co byś zmieniła w MSP?
Diana Morgans: Na pewno zlikwidowałabym kratki, ciszę nocną. Dawałabym co ok. 4 miesiące unikaty, ale tylko na tydzień i zrobiłabym dzień VIP'a na tydzień, czyli ###### (chyba: losowałabym, ale nw xD) osobę raz w roku, która mogłaby mieć VIP'a na miecha za darmo c;
Ja: c; Kogo chciałabyś pozdrowić na koniec?
Diana Morgans: Wszystkich moich znay ;*
Ja: Ok, dziękuję Ci za udzielenie wywiadu c; Za 5-10 minut będzie opublikowany ;3
Diana Morgans: Ok, też dzięki.



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz