piątek, 27 marca 2015

Nowa kolekcja: ,,April Fools | Prima Aprilis".

Cześć <3

Przepraszam, że posty nie pojawiają się codziennie, ale naprawdę  nie mam tak dużo czasu jak wcześniej... Chyba dlatego, że nauczyciele chcą nas najwięcej nauczyć na koniec roku, aby nie zawracać sobie głowy innymi rzeczami w klasie wyżej.

Wczoraj pojawiła się nowa kolekcja: ,,April Fools | Prima Aprilis".


Motyw ładny, wszystko OK, ale... Dowiecie się w ocenie kolekcji, co mi się nie podoba.
Ubrania: są tragiczne! Strój banana? Bluzka z napisem ,,Zayn coś tam coś tam"? XDD Podoba mi się tylko jedna sukienka. 1/10.
Animacje: OMG! Animacje, które według mnie są okropne:
I to ma być normalna animka? XDD Moim zdaniem obleśna-niewarta swojej ceny. 1200 StarCoins za jakieś potworki w toalecie? XDD
Pozostałe... Widziałam też taką z pierdzącą poduszką XDD Te w miarę ,,normalne"-takie sobie. 3/10.
Tła: fajne. 10/10.
Rzeczy do pokoju: zwyczajne. 8/10.
Suma: 22/40 pkt.
Ocena: niestety 3+ :(

Pozdrawiam <3
~Marti <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz