piątek, 13 marca 2015

Nowa kolekcja: ,,Rags Riches | Od Kopciuszka do Księżniczki" <3

Cześć <3

Przepraszam, że we wtorek, środę i czwartek nie było posta, ale we wtorek musiałam odrobić dużo lekcjo na środę+wykonać projekt na dodatkowy francuski. Za to w środę musiałam wykonać projekt na informatykę, gdzie trzeba było zrobić efekty dźwiękowe w tle (na komputerze to pisałam oczywiście) i Bóg wie, co tam jeszcze. W czwartek dużo się uczyłam. Później rozbolał mnie brzuch i musiałam się położyć. Ale dzisiaj jestem =D

Na MSP pojawiła się nowa kolekcja ,,Od Kopciuszka do Księżniczki". Moim zdaniem kolekcja jest taka sobie. Ludzie, to gra dla nastolatków a nie 5-letnich dzieci!

Ocena konkursu:
Ubrania: ładne, przyznam, że jak robi się tzw. ,,imprezę w pokoju" na MSP, to owszem, albo na ślub. 10/10.
Animacje: ładne. Jednak odejmę punkt za to, że są zbyt dziecinne. Jednak kupiłam, żeby przypomnieć sobie, jak byłam mała XD 9/10.
Tła: jest tylko jedno. I to nie dla VIPów. 10/10.
Rzeczy do pokoju: ładne, ale raczej nie zrobię z nich sali balowej dla Kopciuszka XD 7/10.
Suma: 36/40 pkt.
Ocena: 6-.

Raczej kolekcję oceniłabym na 4-, ale tak mi wyszło w tej głupiej punktacji ;-;

Pozdrawiam <3
Martynakrolewska10~Marta <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz