piątek, 20 marca 2015

Nowa kolekcja: ,,Report Rasism-Zgładzaj za rasizm".

Cześć <3

Przepraszam, że wczoraj nie było posta, ale źle się czułam. Bardzo bolała mnie głowa, nawet ledwo lekcje odrobiłam.
A tak nawiasem mówiąc (pisząc) widzieliście Zaćmienie Słońca? :D Ja tak :D Pojawia się w danym obszarze co ok. 300 lat, w jednym roku nie więcej niż 2 razy. Sorry, jeśli wprowadzam Was w błąd, ale z Wikipedii to przeczytałam, tak więc-nie wiem, czy to prawda.

Na MSP w czwartek doszła nowa kolekcja: ,,Report Rasism".
Zmieniłam zdanie co do tej kolekcji-Moderatorzy dobrze zrobili, robiąc taki konkurs. Nie wiedziałam wtedy, że to chodzi o stop z rasizmem, tylko myślałam, że ta dziewczyna z farbą nie popiera rasizmu, a cała kolekcja zachęca do niego XD Gdy kolekcję zobaczyłam, uznałam, że KONKURS JEST PRZECIWKO RASIZMOWI-dyskryminacji osób innego koloru skóry, innego wyznania.

Ocena kolekcji:
Ubrania: ładne <3 Kupiłam ich dużo. 10/10.
Animacje: fajne, pomysłowe. 10/10.
Tło: a dlaczego miałoby być brzydkie? 10/10.
Rzeczy do pokoju: nie mam nic do nich. 10/10.
Suma punktów: 40/40 pkt.
Ocena: 6.

Pozdrawiam <3
~Marti <3

1 komentarz:

  1. Hahaha :D ,,ZgłaDZAJ rasizm" XDD Pomyłka w tytule: ,,ZgłaSZAJ rasizm".

    Sorry xD

    ~Marta <3

    OdpowiedzUsuń