piątek, 10 kwietnia 2015

Nowa kolekcja: ,,Spring Dream-Wiosenne Marzenia"+Looki: ,,Sunglasses" & ,,Spring Flower".

Cześć <3

Na MSP pojawiła się nowa kolekcja: ,,Spring Dream-Wiosenne Marzenia".

Motyw bardzo ładny. Chłopak na fotce prezentującej konkurs wygląda lepiej, niż w poprzednich kolekcjach.

Ocena konkursu:
Ubrania: bardzo ładne-wiosenne <3 Bardzo lubię wiosnę... Tylko szkoda, że nie ma jeszcze lata XDD 10/10.
Animacje: podoba mi się tylko jedna. 3/10.
Tła: klimaty wiosenne=<3 10/10.
Rzeczy do pokoju: nawet spk. 10/10.
Suma: 33/40 pkt.
Ocena: 4+. Bardzo dobrze!

Teraz pora na Looki.

1. Look pt.: ,,Sunglasses".

Cena: 2517 SC. 0 D.-cóż... Jak dla mnie to tanio... Lecz, kiedy miałam mało kasy, siliłam się, żeby uzbierać 1000 SC. No, więc sami oceńcie, czy drogo :D
Skład: włosy Midnight Queen, okulary Spring Viev, bluzka Blossom Lace, spodenki Leathe Minies i buty Better Toghether.
Jak się podoba?

2. Look pt.: ,,Spring Flower".

Cena: 650 SC. 14 D.-jak dla mnie, tanio... Ale jak jest z Diamentami, to już dosyć drogo.
Skład: włosy This is More, sukienka Spring Dream, szpilki Glass Like Steps, serduszka na nogę Heart Tatoo (jeśli ktoś ma) i tatuaż MOM (jeśli ktoś ma). Można ewentualnie dać jakąś bransoletkę, naszyjnik. Ja jednak sprezentowałam ubrania, dodatki sami możecie dodać według własnych upodobań.
I jak? Wyszło mi?

Oczywiście kolory można zmieniać, jak zawsze :)

Pozdrawiam <3
~Marti <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz