poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Q&A

Cześć <3

Mimo, że mam Aska, zgodziłam się na to, żeby jedna osoba na maila wysłała mi pytania, a ja teraz na nie odpowiem. To będzie coś w rodzaju Q&A.

1. Jakich trzech piosenkarzy najbardziej lubisz i dlaczego?
-1. Igor Herbut (LemON), bo ma nieziemski głos <3
2. Katy Perry, ponieważ zawsze wymyśli jakiś fajny teledysk i piosenki szybko wpadają w ucho :D
3. Indila, dlatego, że śpiewa pięknym francuskim akcentem ^^

2. Dasz kiedyś swoje zdjęcie na bloga?
-Nie. Uważam, że nie powinnam wstawiać, gdyż każdy może to zobaczyć. Niby nie mam się czego wstydzić, jeśli chodzi o wygląd, ale wolę mieć poczucie bezpieczeństwa XDD

3. Jaka jest Twoja ulubiona aktorka bądź aktor?
-Aktora to nie mam ulubionego, ale aktorka to Angelina Jolie.

4. Skąd pomysł na aska ,,PinkLovesDiane"?
-Kocham kolor różowy. Diana mam na drugie imię, a Loves-widocznie dlatego, że lubię Walentynki <3

5. Czemu przestałaś grać w TFM?
-Transformice jakoś mnie nie interesuje. Myślę, że to trochę debilne, to latanie po skałach tymi myszami XDD Bez obrazy dla tych, którzy to lubią.

6. Wymień ulubione seriale.
-,,Szkoła",
,,Ukryta Prawda",
,,Trudne Sprawy",
,,Dlaczego ja?",
,,Szalone Tokio",
,,Project Runway",
,,M jak Miłość",
,,Na wspólnej",
,,Nie rób scen"
,,iCarly",
,,Sam & Cat".

7. Jesteś Kwiatonator? Uzasadnij swoją odpowiedź.
-Nie. Nie słucham Dawida Kwiatkowskiego, więc nie mogę stwierdzić, że jestem jego fanką.

8. Masz ,,Zniszcz ten dziennik" i ,,To nie książkę"?
-Mam. Bardzo lubię niszczyć swój dziennik i używać kreatywności w ,,To nie książce" XD

9. Co ostatnio przeczytałaś?
-Lekturę ;-; Bożeee... Zasypiać aż się chce...

10. Wolisz Lidl, Biedronkę, Tesco, Real, Kaufland, Carrefour czy Auchan?
-Tesco i Auchan-kojarzy mi się to z wczesnym dzieciństwem XDD

11. Chcesz być już dorosła?
-Nie... Ale gdybym teraz nie chodziła do szkoły, byłoby fajnie x3

12. Chodziłaś do przedszkola?
-Tak... Tam takie rozwydrzone dzieciuchy... XDD Cieszę się, że już minął ten okres przedszkolny XDD

13. Rihanna, Ariana Grande czy Dawid Podsiadło?
-Riri ^^

14. Jakich perfum używasz?
-Katy Perry ,,Killer Queen".

15. Jakie są zalety bycia niską osobą?
-Mieścisz się w małe rozmiary ubrań, wyglądasz sweet XDD










Dobra XDD Wymiękam-na szczęście to już koniec pytań XDDD

Pozdrawiam <3
~Marti <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz