piątek, 17 kwietnia 2015

Nowa kolekcja: ,,Starlight Soiree-Gwiazdorski Wieczór"+Look: ,,Shine".

Cześć <3

Niestety jestem chora :( Dlatego tym bardziej nie pisałam postów. Niby miałam nie pisać powodów, ponieważ nie zawsze mam czas, ale chcę, żebyście wiedzieli, że nie zapominam o Was.

Na MSP pojawiła się nowa kolekcja: ,,Starlight Soiree-Gwiazdorski Wieczór".

Motyw bardzo ładny, od razu mi się spodobał!

Ocena kolekcji:
Ubrania: uwielbiam takie błyskotki i te takie celebryckie ubrania xD. 10/10.
Animacje: świetne! I to tylko jedna jest dla VIPów! 10/10.
Tła: naj.! 10/10.
Rzeczy do pokoju: jakbym napisała: ,,I'm lovin it", toby zabrzmiało trochę jak McDonald's'owo xD. 10/10.
Suma: 40/40 pkt.
Ocena: 6. Świetnie!

Wiem, że na tym blogu opisuję tylko kolekcje i daję Looki, ale uwierzcie-nic na MSP ciekawego się nie dzieje. Ta gra zdziecinniała. Ale będę jeszcze długo pisała na tym blogu, bo na MSP nie da się po prostu nie wchodzić-to jest moje zdanie.
Dzisiejszym Lookiem jest Look: ,,Shine".


Kosztuje 900 SC, 18 D. Jest dla nieVIP'ów, ale ktoś MUSIAŁBY chociaż raz być VIP'em, żeby móc kupić Look z Diamentami. Można co prawda zamienić włosy i sukienkę na podobne.
Składa się z: sukni ,,Silk Dream", fryzury ,,Starlight Diva", butów ,,Ballroom Breakers" i kolczyków ,,Heavy Diamonds".

Mam nadzieję, że niektórym się podoba Look-można kupować i zmieniać kolory, oczywiście :)

Pozdrawiam <3
~Marti <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz