czwartek, 2 kwietnia 2015

Wielkanocny Boonie zdobyty! :D

Cześć <3

Jeszcze raz przepraszam, że nie pisałam posta, już wyjaśniałam powód-test szóstoklasisty :( Ale w przyszłym roku na Prima Aprilis będę mogła Was oszukać :D Pod warunkiem, że nie będzie jakiegoś, tym razem, ,,gimbusiarskiego testu" XDD A wieczorem jeszcze piekłam mazurki na święta, więc też nie znalazłam czasu na posta, a dzisiaj po południu muszę porobić inne rzeczy. Dziwi mnie jedynie to, że do mazurków nie lubię orzechów i skórek pomarańczy-wolę posypkę XD

Na MSP odblokowałam już Wielkanocnego Boonie :D

Tak jak myślałam: Oczekiwania-różowy Boonie z serduszkami, bez pomarańczowo-żółtych fragmentów, z samymi różyczkami na głowie XDD Rzeczywistość-Boonie z kwiatami na głowie XDD Szału nie ma, ale nie powiem, że nieładny XDD

Szczerze mówiąc  pisząc, wszystkie zadania z ostatniego rządku pominęłam, płacąc 1 Diamentem XDD

Pozdrawiam <3
~Marti <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz