sobota, 7 lutego 2015

Booster+Nowy blog-moda!

Cześć <3

Dzisiaj miałam BOOSTER'a i chciałam podziękować za pomoc...
...Dianie Morgans.
...Dianie Skarb.
...Meluuu.
...$NICKI$$.

Dziękuję! WbiliŚMY 75 tysięcy (Początek: 595 Fame do nexta; Koniec: 520 Fame do nexta), jeśli źle policzyłam, to przepraszam, ale mój organizm pracuje na zwolnionych obrotach, bo jest za moment 23:00 xD

Jeszcze chciałam dodać, że na blogu postów nie piszę, bo moja siostra ciągle siedzi przy komputerze, brat na tablecie, telefon mi się nie chce włączyć... Aktualnie piszę posta na moim starym komputerku (,,Komputerku:", bo jest malutki.), który w ogóle nie ma programu ,,Paint" -.-' To jest właśnie powód, ,,dzięki", któremu nie mogę dawać screenów i posty mogłyby być do bani. Post MUSI być PORZĄDNY. Na MSP wchodziłam, bo miałam Boostera. Ze zdrowiem lepiej, jeszcze tylko trochę coś nie tak z gardłem, ale nie czuję się już, jak się czułam w środę :D Tylko problem tkwi w screenach, Paintcie i urządzeniach elektronicznych xD Pokłóciłam się z moją siostrą. To nie jest tak, że ona cały czas, non stop, siedzi przy monitorze, tylko chowa ten mój komputer u siebie w pokoju-brat to samo -.-' Wkurza mnie to -.-'

Mam nowy blog o modzie. Link: moda-rozowymi-paczalkami.blogspot.com.
Nie opuszczam tego bloga, ale będę pisała na obu :D Tutaj prawie codziennie (Jak jestem chora, to nie.), a tam raz na jakiś czas.

To tyle.
Dobranoc!

2 komentarze: