piątek, 20 lutego 2015

Jak ustawić tapetę na smartphonie firmy ,,Smart"?

Cześć <3

Przepraszam, że piszę dopiero o 19:00, ale nie miałam pomysłu na posta.
Może niektórzy z Was mają smartphona firmy ,,Smart"? Pewnie ta instrukcja ,,Jak ustawić tapetę na smartphonie firmy /Smart/?" komuś się przyda-niestety nie wiem, czy na innych telefonach jest takie samo ustawianie tapety.

1. W tych różnych aplikacjach szukamy ikonki ,,Ustawienia". Klikamy w to.
2. Gdy już kliknęliśmy, pojawi nam się takie białe tło i napisy, co tam można ustawić xD My klikamy ,,Wyświetlacz".
3. Jak już nam się wgra, pojawi nam się napis ,,Tapeta". Oczywiście to wciskamy.
4. Wybieramy, czy chcemy: ,,Animowane Tapety", z ,,Galerii", zwyczajne ,,Tapety", czy ze swoich ,,Zdjęć".
5. Klikamy na tapetę, którą chcemy. W moim przypadku jest to: ,,Czarna dziura", ,,Dymki", ,,Magiczny dym", ,,Nexus" i ,,Promień Fazowy".
6. ,,Ustaw tapetę"-prosto napisałam, prawda? xD
7. Cieszymy się nową tapetą hihi :D

Dam screeny. Przepraszam, że pod niektórymi są jakieś reklamy, ale przerabiałam w Paintcie (Zaznaczałam.).
Ps.: Te strzałeczki i ,,V" to są oznaczenia, które wybierałam do pokazania xD

1 komentarz:

  1. skoro masz te apki to prosze o Twojego: aska Aska, fejsa Fejsa, Gmail gmail blogowy, numer GG gg i Skype skype

    OdpowiedzUsuń