środa, 18 lutego 2015

Szkoła na MSP?

Cześć ♥

Na chacie blogowym AnnabelIe taka jedna dziewczyna napisała, że na norweskim MSP jest SZKOŁA! Tak-SZKOŁA!

Z początku myślałam, że chodzi o chat ,,Szkoła", który na MSP jest od dawna. Ale przecież to byłoby wiadome, że jest taki chat, myślałam, że chodzi o inną szkołę, że to ściema.

Stworzyłam konto na norweskim MSP. Pojawiło mi się takie okienko:


Skole: - Szkoła:
Klassetrinn: - Klas:
Fornavn: - Po pierwsze:
Klasse: - Klasa:
Merk: Du kan KUN endre den hver 3dje maned: - Uwaga: można zmienić tylko co trzeci miesiąc.
Hopp over. - Przejdź.

<źródło tłumaczenia: translator Google>

Zaryzykowałam i coś tam wpisałam xD Kliknęłam ,,Hopp over" i pojawiło mi się takie coś:

Jakieś MS?

Można to wyszukać też pod ikonką ,,Przyjaciele", na norweskim ,,Venner".


Szczerze? Nie wiem, o co w tym chodzi. Mamy Moderatorom podać adres swojej szkoły? -.-' To przeginka -.-'
Ale jeśli chodzi o coś innego... To o co?
Może ta zmiana czeka nas na polskim MSP i się czegoś dowiemy PO POLSKU, a nie po Chińsku xD

Pozdrawiam ♥
~Martynakrolewska10 ♥
Marta ♥



11 komentarzy:

  1. Taka zmiana jest też na kanadyjskim MSP.
    Podajemy szkołę etc by znaleźć osoby z naszej klasy. Dane które podamy zapisują się jako nasze dane.
    Moderatorzy nie przetwarzają -mam nadzieję, tych danych.
    Można te dane zmienić co 3 miesiące.

    Na Polskim tego nie będzie bo do wyboru są tylko popularne szkoły, a w Polsce ich nie ma xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A masz może wiedzę, czy koniecznie trzeba to podawać? XDD Wiem, głupio pytam xD

      Usuń
    2. Teraz już jest ;D Nawet to na wsi są ;D

      Usuń
    3. Właśnie to jest bez sensu, bo nawet największej szkoły w Krakowie nie ma!

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. a ja napisałam 5 klasę i idę do szóstej to rok szkolny się zacznie i do muśi być odwrócone bo idę do innej szkoły

      Usuń
  3. na polskim msp juz jest

    OdpowiedzUsuń
  4. trzeba czekać 3 miesiące jak się inną szkołę chcę się napisać

    OdpowiedzUsuń
  5. a jak odejść z tej szkoły? bo moja kuzynka jest w takiej szkole i chcę być z nią

    OdpowiedzUsuń