sobota, 14 lutego 2015

Ocenianie ArtBooków!

Cześć ♥

Od razu przyznam się, że wiem, że na innych blogach było ocenianie czyichś ArtBooków, ale to będzie oryginalne, takie moje xD

Oceniam:
Ortografię. 10 pkt.
Oryginalność. 20 pkt.
Muzykę. 30 pkt.
Estetykę. 40 pkt.
Maksymalnie można uzbierać 100 pkt, o ile się nie mylę.

Przy każdym Arcie dopisuję: nick, liczbę Love It ♥ oraz np. ,,ArtBook I".

I ArtBook: ,,Kim jesteś???".
Autorka: Piddy.
Liczba Love It ♥: 37598 ♥
  

Ortografia: Perfekcyjna. 10/10 pkt.
Oryginalność: Widziałam już taki Art, gdzie się pisało w komach, czy jest się chłopakiem, czy dziewczyną xD 10/20 pkt.
Muzyka: Śmieszna :D I za to lubię takie Arty! :D 30/30 pkt.
Estetyka: Wszystko starannie zrobione :) W płciach uwzględniono nawet obojniaków, więc za to duży plus XDD 40/40 pkt.
Suma: 90/100 pkt.-prawie, prawie! Świetny ArtBook!

II ArtBook: ,,Umyj mi...".
Autorka: Slodziutka Cat.
Liczba Love It ♥: 321 ♥
 

Ortografia: Bezbłędnie. 10/10 pkt.
Oryginalność: Był już taki ArtBook, przynajmniej ja widziałam. 10/20 pkt.
Muzyka: Nie ma, ale jest OK. 6/30 pkt.
Estetyka: Ciuchy dobrze dobrane do Arta xD Po za tym wszystko dobrze. 40/40 pkt.
Suma: 66/100 pkt. Zabrakło mało punktów, bardzo dobry ArtBook :)

III ArtBook: ,,Zaklęcie yt".
Autorka: Slodka Kruszynka2004.
Liczba Love It ♥: 113 ♥


Ortografia: Nie ma kropek na końcu zdania. 7/10 pkt.
Oryginalność: Tej sztuczki na YT (YouTube) chyba jeszcze nie było. 20/20 pkt.
Muzyka: Przydałaby się. 10/30 pkt.
Estetyka: Jest tylko postać, tło białe i ,,początkowa" czcionka. Przepraszam! 10/40 pkt.
Suma: 47/100 pkt. Bardzo dobrze! To wcale nie znaczy, że Art był kiepski! :)

Jeżeli moja opinia kogoś uraziła, albo niesprawiedliwie oceniłam-usunę tego posta. Z góry przepraszam.

Pozdrawiam ♥
~Martynakrolewska10 ♥
Marta ♥

1 komentarz:

  1. slodka kruszynka2004 to ja hihi to był art na szybko bo szłam do sklepu ale spx

    OdpowiedzUsuń