niedziela, 22 lutego 2015

Smuteczeqq ;c + Ale zaciesz-mam logo! :D

Cześć <3

Dzisiaj niestety smuteczeqq-koniec VIPa ;c
Plusy końca VIPa:
-Różowa Świnka Skarbonka ;3 ;33
-Zakupienie nowego :D
-Trochę odmiany po roku napisu ,,V.I.P" na profilu.

Minusy końca VIPa:
-,,NieVIPowskie" ciuchy, rzeczy animki.
-Dwukolorowe profile :((
-Mniej Fame.
-W Skarbonce może być max. 2500 SC. i 5000 Fame.
- I najgorsze: trudniej zbierać CELEB. i jeszcze łatwiej je stracić :( A ja tak do swojego Celeb. się przywiązałam xD Trzymajcie kciuki, żebym je miała wiecznie xD

To tyle. Nie będę więcej w tym poście rozprawiać o tym VIPie. Może dam zdjęcia, jak jestem nie VIPem i napisu: ,,Nie jesteś teraz VIP (...)", ale to dopiero jutro, albo wieczorem.

Teraz przechodzimy do części posta: ,,Ale zaciesz-mam logo! :D".
Chciałam podziękować jednej z Redaktorek na blogu cztery-panny-z-jednej-wanny, czyli Alice917 (Przepraszam, jeśli źle napisałam.) za logo ;3 Czyli własnie Dziękuję <3 xD
Jest świetne! :) Chciałabym umieć takie robić...
Logo:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz