czwartek, 12 lutego 2015

Informacja+Walentynkowa kolekcja: ,,Venetian Valentine ~ Walentynki w Wenecji" <3

Cześć!

Zacznę od informacji.
W poniedziałek nic nie pisałam, bo musiałam odrobić lekcje z tamtejszego dnia i nauczyć się wiersza na pamięć na polski.
We wtorek dużo się działo. Musiałam dużo się uczyć, bo wtedy przyszłam do szkoły po chorobie. Odrabiałam lekcje do 20:30.
W środę, czyli wczoraj, byłam u lekarza-mam zapalenie ucha. Czyli znowu nie idę do szkoły.
Dzisiaj post będzie, ale okropnie wyjdą screeny, bo robię z telefonu zdjęcia z komputera. Moja wspaniała siostra zepsuła mi laptopa ;-; Jest teraz w naprawie.
Lepiej się czuję, niż wczoraj, więc mam siłę pisać, nie wiem, co będzie jutro.

A więc zacznijmy od oceniania kolekcji ,,Venetian Valentine ~ Walentynki w Wenecji" <3 Jak ja kocham Walentynki <3 Kategorię ,,Muzyka" usuwam, bo to nie jest potrzebne, skoro tej muzyki nie mogę znaleźć.
Ubrania: Są świetne <3 Tylko za dużo z nich nie kupiłam, bo skoro mam kartę podarunkową walentynkową, nie potrzebne mi inne ciuchy. 10/10 pkt.
Animacje: Wszystkie kupiłam xD No, może poza tą z pizzą-jest bardziej dla chłopaków nie lubiących klimatu serduszek, Amorków i bombonierek Merci xD Pozostałe świetne! 9/10 pkt.
Tła: To pierwsze jest mniej romantyczne, ale ładne ;3 Drugie-boskie, wręcz ^^ 10/10 pkt.
Rzeczy do pokoju: cudowne x3 Nie mogłam kupić wszystkich, bo na tą kolekcję wydałam ok. 10000-20000 SC. ;c 10/10 pkt.
Suma punktów: 39/40 pkt.
Ocena: 6-.
40 pkt.-6
39-35 pkt.-6-
34-30 pkt.-5+
29-25 pkt.-5
24-20 pkt.-5-
19-15 pkt.-4+
14-10 pkt.-4
9-5 pkt.-4-
4-3 pkt.-3
2-1 pkt.-2-
0 pkt.-1

Oto kilka fotek z kolekcji. Przepraszam, że niewyraźne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz