środa, 18 lutego 2015

Szkoła na MSP-przypuszczenia czytelników.

Cześć <3

Pod postem o szkole na norweskim MSP otrzymałam komentarz (Dzięki xD).
Być może ,,szkoła" na MSP jest po to, aby rozpoznawać osoby ze swojej klasy-nie głupie.
Niektórym się to przyda, a niektórym nie-ja na przykład znam wszystkie nicki osób z mojej klasy. Ja nie podam swojej szkoły-NIKOMU. Jeżeli to będzie konieczne, odejdę wtedy  MSP. Tu nie można podać adresu, a szkołę wolno, paszczę też można wstawić-MSP schodzi na psy ;-; Przepraszam za złą energię przelaną do posta xD
Screen (Sorry, że nicku nie zamazałam, ale nie ma potrzeby, skoro komentarz może zobaczyć każdy.):

1 komentarz:

  1. Zapomniałam dodać, że na MSP polskim tego chyba nie będzie-z tego, co wiem z koma :) Sory, nie doczytałam tg na końcu.

    OdpowiedzUsuń