czwartek, 19 lutego 2015

Nowa kolekcja: ,,MSP Awards" <3

Cześć <3

Na MSP pojawił się nowy motyw: ,,MSP Awards" <3
Ogólnie kolekcja mi się podoba, ale ceny mogłyby być niższe-na ciuchy, które szczególnie były ładne wydałam ok. 15 000 SC.
Ale kupiłam wszystkie animki, więc ten... xD.

Ocena konkursu:
Ubrania: fajne, tylko, jak wspominałam, są zbyt drogie. 9/10 pkt.
Animacje: świetne! Kupiłam wszystkie xD 10/10 pkt.
Tła: cudne, wydaje mi się, że to jest na czerwonym dywanie, czy jakimś rozdaniu Złotych Oscarów :D 10/10 pkt.
Rzeczy do pokoju: fajne, tylko jest jedna strona... 9/10 pkt.
Suma punktów: 38/40 pkt.
Ocena: 6-.

Przepraszam, że dam takie okropnej jakości zdjęcia, ale znowu laptop mi padł i muszę robić foty z małego komputerka, gdzie nie ma Painta... Sumopaintem nie potrafię się posługiwać (O ile można tam dawać screeny, ale może uda mi się dowiedzieć.).

2 komentarze: