czwartek, 5 lutego 2015

Choroba.

Cześć!

Chciałam Was przeprosić za to, że nie piszę postów od początku tego tygodnia, ale w poniedziałek i wtorek nie miałam czasu nawet do komputera, nie pamiętam, czy w niedzielę nawet coś pisałam... W każdym razie musiałam się sporo uczyć. Od środy (czyli od wczoraj) jestem chora. Boli mnie gardło i miałam wczoraj niską temperaturę (osłabienie, czyli mniej więcej 35). Nie byłam nawet przy komputerze, zdrzemnęłam się, obejrzałam ,,Ukrytą Prawdę", ,,Szpital", przespałam się z godzinkę i obejrzałam ,,Szkołę".
Źle się czułam.
Dzisiaj byłam u lekarza, już trochę ze mną lepiej, więc piszę tego posta, żebyście wiedzieli, że żyję xD Wcześniej weszłam na MSP i kupiłam ubrania z kolekcji ,,Safer Internet Day 2015'', wykorzystałam też swoje chwile chwały przy kompie i napisałam xD
Postów nie będzie nawet przez ten weekend, bo w sobotę będę się uczyła (Muszę nadrobić wiedzę xD) i odrabiała lekcję, a w niedzielę wykonam projekt na angielski. A skoro postów nie będzie przez ten weekend, to nie będzie i teraz xD Nie martwcie się, wrócę do pisania notek, jak wyzdrowieję :D

3majcie się (Trzymajcie się) =D
Pozdrawiam,
~Martynakrolewska10
Marta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz