niedziela, 15 lutego 2015

Jak zrobić serce bez bocznej klawiatury?-Forum.

Cześć ♥

Podczas mojego Boostera weszłam na chwilkę na Forum, aby zobaczyć, czy jest coś ciekawego. Owszem.
Był temat na Forum o tym, jak zrobić serce (♥) bez bocznej klawiatury. Dość ciekawe, zastanawiałam się nad tym, mimo, że mam klawiaturę doczepianą (czyli mam też tą z cyferkami po boku).


Czyli trzeba wpisać:

♥

.

Sama to testowałam w Googlach:


,,Podana fraza-♥-nie została odnaleziona". Dali serduszko, czyli to jednak działa.

Mam jeszcze sposób na ,,Kopiuj & Wklej".
1.Wchodzimy na stronę: http://toolpaq.com/pl/generator_znakow_specjalnych/.
2. Wybieramy np. serduszko (jest tam więcej znaków).
3. Takie ,,okienko" przypomina ,,Nową wiadomość" w telefonie i tam pojawi się wybrany przez nas znaczek. Kopiujemy go.
4. Wklejamy, gdzie chcemy.

Pozdrawiam ♥
~Martynakrolewska10 ♥
Marta ♥

PS.: Jeśli na Bloggerze w instrukcji pojawiłoby się serduszko, to macie tak: & # 9 8 2 9 ; . Wszystko razem-bez kropki!

11 komentarzy: