piątek, 5 września 2014

Da się zmienić animkę, czyli nie usuną MSP :) + Nowa kolekcja + Zeke Cassidy

Hey ;33

Przepraszam, że przez ostatnie dni nie było postów, ale już rozpoczęcie roku i już dużo nauki ;__; Piszę, żebyście nie pomyśleli, że zaniedbuję bloga i żeby było coś do czytania :) Tym razem uprzedzę, że w ciągu tygodnia zależy, kiedy będzie post, bo będę musiała ciągle przepraszać :\ Ale teraz zaczął się weekend (dla mnie, bo już po szkole) ;D Więc mogę napisać coś :)

Ale jestem nie w temacie, już nie przedłużajmy XD
Na razie pierwszy temat. Da się już zmienić animkę :) Ja tak nienawidzę Kisses for U, że odechciało mi się grać... Ale teraz? Pełen luksus XD
 
Teraz o kolekcji ;D
Nazywa się ,,Rockowa Noc". Jeszcze nawet, nawet, ale mi się nie podoba. Daję 3/10, bo prawie nic z tego nie kupiłam, zresztą już nie pamiętam XD
 

Teraz o Zeku Cassidy. Jest to chłopak ciągle występujący w gazetkach MSP. A oto jego ,,bliźniak", który kupił sobie podobny strój (dam foto, bo niecodziennie widzi się takie osoby XD):
 
(znalazłam go w lookach, jak są przypadkowe komentarze)
Podobny nie? ;D

1 komentarz: