czwartek, 11 września 2014

Sezon na ducha XD

Hey ;33

Ostatnio na forum dużo się słyszy o duchach, że widzą ducha, ktoś wali im do drzwi... Oczywiście to nieprawda! (Przynajmniej tak uważam, bo nie widziałam osobiście żadnego ducha).
Na forum ciągle robią tematy tego typu i opowiadają bajki o duchach...
 
Taka dziewczyna nazwała to idealnie: moda na duchy XD

 
To wzięłam z Googli XD Ten obrazek należy też do tych Nocy, które wymyślają, ale to było o duchach, więc wstawiłam XD

Ja w to wszystko nie wierzę, bo nie mogły wszystkich ,,napaść" jakieś duchy XD

Ok, to wypiszę Wam wszystkie Noce, które wymyślili XD:

1. Noc Ducha
2. Noc Zmor
3. Noc Nutelli XD
4. Noc Tytanów (a chciałam napisać ,,nos" XD)
5. Noc Wenus
6. Noc Ziemniaka (widziałam na Forum takie XD) XD 

Aż sześć nocy O.o XD To trochę dużo, a przeżyliśmy każdą... OPRÓCZ NOCY DUCHÓW XD

EDIT: Coś mi się pomieszało z Nocą Ducha, więc przepraszam - już była XD

1 komentarz:

  1. Ja dwa lata temu w grudniu ( 2013 ) też tak pisali i ja na swoim starym koncie to czytałam, a potem się bałam i niby widziałam te duchy. ;/ Tak wiem za dużo XD

    OdpowiedzUsuń