piątek, 19 września 2014

Nowa kolekcja ,,Retro Rarez" + Nowa ikonka (?)

Cześć! ;33

Dzisiaj jest piątek, więc piszę posta c:
Wczoraj już miałam napisać o nowej kolekcji, która doszła wczoraj (czwartek 18.09.2014 r. XD).

3majcie fotkę konkursu:
 
,,Retro Rarez", czyli po polsku ,,Retro Unikaty".
*Retro - Stare, niemodne, które wyszło z mody.
Ja oczywiście nie zgadzam się ze stwierdzeniem, ,,że unikaty są retro". Unikaty nie wyszły z mody. Ciągle ktoś nosi serca na nogę, ktoś wymienia się sukienką baleriną...
Ok, to tak. O kolekcji coś będzie a nie o retrach XD
Tło mi się podoba, różowe ;33 Do movie na powyższym obrazku nie mam zastrzeżeń XD Tylko do tego chłopaka mam zastrzeżenia, bo wygląda jak clown (czytaj: klaun) XD
Ciuszki... No ba! Dlaczego mają być ocenione na np. 2/10? To UNIKATY! jak już pisałam w innym poście na temat powrotu unikatów. Oceniam oczywiście nasze kochane unikatki na 10/10 <3 Żal tylko, że nie ma cennych węży na nogę i gwiazdek na rękę... ;c Ale i tak jest fajnie ;D Może w przyszłym roku czeka nas gwiazdka lub wężyk? B)) XD
Cała kolekcja 10/10 - modzi się tym razem postarali ;D

Teraz o pewnie nowej ikonce na MSP. Moja znaj. jak coś tam robiła, to wyświetliło jej się to:


Nie dało się najechać, co zrobiła... Może gra w Fame City, Boonieverse, Boonierescue? Nie wiadomo...

Pozdrawiam <3
~Marta <3

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz