sobota, 27 września 2014

Świnka skarbonka na MSP? :** CHYBA ZWARIOWAŁAM XDD

Cześć! :33

Z pewnych blogów dowiedziałam się, że na MSP będzie ŚWINKA SKARBONKA zamiast ,,skarbca" pieniędzy jak u piratów :D <źródła mojej wiedzy XD: blogi: patricia45-msp.blogspot.com i cztery-panny-z-jednej-wanny.blogspot.com>

Sama postanowiłam to sprawdzić na Duńskim MSP <moviestarplanet.dk>
I rzeczywiście :D Nie mogę się doczekać tego na Polskim MSP :) PS.: Tak, to ja XD Mój nick na duńskim tego głupawego konta XD : gupiekontosejeste

Klick na świnkę XD

a) przed zbiorem SC XD
 

b) po zbiorze kilku SC XD
 

Cóż może być fajniejszego na MSP? :D

Jeszcze jest taka zmianka, bo nie ma gdzie prezentów położyć XD

Są jakoś w dole na środku.

Pozdrawiam <3
~Wasza Ucieszona Marta :D

4 komentarze:

  1. ta świnka skarbonka jest głupia >.< Moderatorzy tylko wyłudzają kasę na VIP ;_; Mój login:kot 2006 Jakby co ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawda jest taka, że oni muszą z czegoś żyć, bo być może coraz mniej osób kupuje VIPa. Ja nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie sądzę, żeby Moderatorzy wyłudzali kasę. pewnie chcieli, żeby osoby bez pakietu/rangi vipa, mogli zbierać dodatkowe SC i FAME. Jeżeli ktoś niedostanie vipa, no to trudno... a chyba muszą się z czego utrzymywać (to, co wspominała Marta, powyżej), bo w końcu taka ich praca, a moviestars cały czas zazdroszczą sobie vipów. Czy byłaby świnia, czy nie, i tak kupowaliby vipy -.-' A chyba można jeszcze uszczęśliwić fanów świnek i różowego, c'nie? XD :D ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. ah, cóż ja Wam moge dać, powiedzieć, poinformować, gdy sama nic nie wiem XDD

    OdpowiedzUsuń