wtorek, 9 września 2014

Link do starego MSP

Hey ;33

Przepraszam znowu, że nie było postów przez 2 dni, ale jest szkoła i nie mogę tak, jak w wakacje...
Od razu uprzedzam, że niecodziennie będą posty, ale wiecie... Moje życie to nie tylko internet i muszę się uczyć.

Ok, to do rzeczy XD
Z bloga XxPorshiXx (przepraszam, jeśli źle napisałam) dowiedziałam się o linku do starego MSP.
On podobno nie ma wirusa, ale to to samo - konta nie można stworzyć ;__;
 
 Trochę się napaliłam na te unikaty, które mogłabym zdobyć logując się, ale cóż...
Jak chcecie poznać link do starego MSP, wejdźcie na bloga XxPorshiXx (chyba go każdy zna XD), bo ja nie za bardzo tego rozumiem i wcisnęłam tylko to ,,KLIK" XD



(Przepraszam, że taka mała fotka, ale by mi posta nie przesłało...).
Ok, już na starym MSP ;D A chciałam kupić sukienkę balerinę i się nie dało ;( Baletki, sukienka, serca na nogę... niektórzy węże... Kto nie marzy?


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz