poniedziałek, 1 września 2014

Hot or Not kolekcji #2

Hey ;33

Była niedawno pierwsza seria mojego Hot or Not kolekcji. Teraz robię drugą.

I kolekcja: ,,Pastel Goth":
 
Obrazek powyższy kolekcji: Tło fajne. Napis taki bardzo ,,goth" XD Movie ładne, ogólnie obrazek mi się podoba. 10/10 pkt.
Nazwa konkursu: Bardzo ładna. ,,Pastel" kojarzy mi się z kredkami pastelami, czyli bardzo dobrze XD 10/10 pkt.
Tła: Bardzo gotyckie. Związane z tematem tego konkursu. Zarazem też kolorowe. 10/10 pkt.
Ciuchy: Bardzo ładne. Przyznam, że kupiłam kilka rzeczy z tego konkursu :) 10/10 pkt.
Animy: To samo jak z ciuchami, tyle, że kupiłam tylko animkę z parasolką. 10/10 pkt.
Rzeczy do pokoju: Nawet fajne. 10/10 pkt.
Suma: 60/60  pkt. czyli  JAK NAJBARDZIEJ HOT!

II kolekcja: ,,MSP Idols":


Obrazek powyższy kolekcji: Bardzo ładny. Są różne piosenkarki w tle i mają bardzo dobrane animy. Niestety ten chłopak niezbyt... Scena za to ładna. 9/10 pkt.
Nazwa konkursu: Ok, MSP IDOLS bardzo pasuje. 10/10 pkt.
Tła: Ładne. Takie pełne energii bym to ujęła XD 10/10 pkt.
Ciuchy: Bardzo ładne. Były tam moje ukochane włoski XD 10/10 pkt.
Animy: Fajne, takie związane z tym konkursem. 10/10 pkt.
Rzeczy do pokoju: Nikt nazbyt nie zwraca na nie uwagi, ale i tak je ocenię. Bardzo ładne, tylko to napiszę :) 10/10 pkt.
Suma: 59/60 pkt. Było blisko, ale jest JAK NAJBARDZIEJ HOT!

III kolekcja: ,,Viva Pink!":
 
Obrazek powyższy kolekcji: Znacie mnie już, więc domyślacie się, że dam 10 pkt. :) 10/10 pkt.
Nazwa konkursu: Myślę, że ,,Viva", to jak gazetka XD ,,Pink" to już wiem, że różowy XD 10/10 pkt.
Tła: Ładne, takie różowe. Przypominają mi jedno tło od lalek Barbie XD 10/10 pkt.
Ciuchy: Same różowiutki ;33 Jak marzenie c: 10/10 pkt.
Animy: Ja się tak nie skupiłam na animach, ale powiedzmy, że fajne. 10/10 pkt.
Rzeczy do pokoju: Jasne, że różowe ;33 Ale nw. XD 10/10
Suma: 60/60 pkt. czyli JAK NAJBARDZIEJ HOT!

IV kolekcja: ,,Neon Glow":
 
Obrazek powyższy kolekcji: Taki trochę na disco. Ale oni tańczą, więc pewnie to dyskoteka XD 10/10 pkt.
Nazwa konkursu: Nie mam nic do nazwy. 10/10 pkt.
Tła: Ok, takie neonowe. 10/10 pkt.
Ciuchy: Jak zwykle neonowe. Ale i tak... 10/10 pkt.
Animy: Fajne, takie z różnymi laserami i oczywiście są neonkowe. 10/10 pkt.
Rzeczy do pokoju: Fajne, można urządzić pokój na imprezę u siebie na MSP. 10/10 pkt.
Suma: 60/60 pkt. czyli JAK NAJBARDZIEJ HOT!

V kolekcja: ,,Fashion Backstage":
 
Obrazek powyższy kolekcji: Ok, taki na Top Model. Tylko ta ciemno ubrana Movie mi się nie podoba, wcale nie pasuje. 9/10 pkt.
Nazwa konkursu: Ok. 10/10 pkt.
Tła: Fajne, takie dla osób lubiących modę :) 10/10 pkt.
Ciuchy: Ok. 10/10 pkt.
Animy: Fajne, nawet mam kilka anim. 10/10 pkt.
Rzeczy do pokoju: Fajne. 10/10 pkt.
Suma: 59/60 pkt. Ale i tak JAK NAJBARDZIEJ HOT!

Czyli mamy same HOT kolekcje :)

~Marta <3
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz