niedziela, 21 września 2014

Stikeez

Cześć! ;33

Dzisiaj będzie nudny post i nie o MovieStarPlanet.
Mianowicie będzie on o figurkach Stikeez.

*Stikeez - Gumowe figurki do przyklejania na np. lodówkę, telefon, okulary (ale kto by chciał nic nie widzieć XD), szybę, komputer (o ile od przegrzania się nie roztopią, lecz nie radzę jednak próbować). Są bardzo popularne wśród dzieci.

Można taką figurkę zdobyć w Lidlu - wydając 50 zł. na zakupy (50 zł = 1 figurka, 100 zł = 2 figurki, 150 zł = 3 figurki itd.), w jakichś sklepach z zabawkami (1 szt. = ok. 10-20 zł. ale nie więcej chyba) albo na Allegro lub innych aukcjach (cała kolekcja = 99,99 zł. lub jakoś tak. Mogą być sprzedawane oddzielnie).

To już wam cały ,,cennik" wypisałam + jeszcze ,,mapę" gdzie można kupić XD
A teraz fotka kolekcji, która była w Lidlu (wiem, ponieważ sama mam pudełko na nie <kupić takie można w Lidlu za jedynie ok. 8 zł> i patrzyłam jakie tam są i niektóre zapamiętałam):
 
Ja mam: żyrafę, hipopotama, żabkę, świnkę, rekina, krowę, kotka, jeża i tyle XD Mam też ,,z innej edycji": fokę i takiego różowego jeża ;33 A Wy jakie macie? ;D

Pozdrawiam <3
~Marta ♥

 

1 komentarz: