wtorek, 16 września 2014

Moderatorzy przeciwko oszustom na francuskim MSP.

Hey ;33

Wcześnie o dziwo skończyłam lekcje ;D I nie było wcale tak dużo zadane jak mi się zdawało (napisałam tak w poprzednim poście) XD

Ok przejdę już do tematu posta XD
Byłam sobie na francuskim MSP i zauważyłam temat na Forum, gdzie moderatorzy postawili ,,(d)", czyli diabełka, co mnie zaskoczyło:
 
Widzicie to zdanie: ,,Ces personnes la sont punies, et quelque soit le niveau ou VIP finissent par etre excules pour toujours si elles insistent (d)"? Ja się już domyślałam, że tu chodzi im o oszustów z np. darmowym V.I.P'em lub ofiarowaniem swojego konta za konkretną ilość pozder, itd. Ale i tak postanowiłam sprawdzić to w tłumaczu:
 
<moje dzieło, czyli screen ;D>
W ,,sąkarani" powinno być ,,są karani", a w ,,excules" to chyba ,,gra", ale nie wiem... Tłumacz pisze, jak jaskiniowcy np. ,,ja mieć, ja być" XD (No bo tak to wygląda XD). No i nie za dobrze wszystko jest wytłumaczone ale zapewne chodziło o to:

,,Ci ludzie (czyli oszuści) są karani, niezależnie od poziomu lub V.I.P'a, gra skończy się na zawsze, jeśli nalegają (no wiecie... nalegają, żeby osiągnąć swój cel)".

Chyba tak, ale tylko trochę z tego zrozumiałam XD

Pozdrawiam <3
~Marta <3

PS.: Fota z francuskiego MSP ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz