wtorek, 23 września 2014

Hot or Not kolekcji #3

Cześć! :33

Jak obiecałam, robię Hot or Not kolekcji na MSP c:
Niestety nie będzie fotek, bo coś mi ze screenami nie działa :c

I kolekcja: ,,Campus life"
Obrazek kolekcji: Zbyt szkolny, nie za bardzo mi się podoba... 5/10 pkt.
Nazwa konkursu: Okropna! 3/10 pkt.
Tła: O szkole? To jest gra, a nie szkoła, moim zdaniem... Ale sceneria fajna c: 8/10 pkt.
Ciuchy: Ich zbyt mało... I jeszcze takie ,,łachmany" jak w szkole XD 2/10 pkt.
Animy: Bardzo mi się podobają c: 10/10 pkt.
Rzeczy do pokoju: Kto by ze swojego pokoju zrobił szkołę? 3/20 pkt.
Suma: 31/60 pkt. czyli ŚREDNIO HOT, ALE JESZCZE.

III kolekcja: ,,Aloha!"
Obrazek kolekcji: Bardzo morski ;33 10/10 pkt.
Nazwa konkursu: Z hawajami mi się kojarzy... 3/10 pkt.
Tła: Takie krajobrazy nadmorskie XD 10/10 pkt.
Ciuchy: Plażowe, zgodne z tematyką konkursu, tylko nie podobają mi się spódniczki ze słomy i ,,takie" na nogi XD 8/10 pkt.
Animy: Nie mam się do czego przyczepić :) 10/10 pkt.
Rzeczy do pokoju: A kto na to patrzy? XD Ale ocenię: można swój ogród na MSP przerobić na plażę :) 10/10 pkt.
Suma: 51/60 pkt. czyli BARDZO HOT :)

IV kolekcja: ,,Waste Land"
Obrazek kolekcji: Taki ,,śmieciowy", ale jest ok... Pewnie pomyślicie, że nie mam gustu, ale... 10/10 pkt. XD
Nazwa konkursu: Fajna c: 10/10 pkt.
Tła: Wszędzie brud... Fuj! 0/10 pkt.
Ciuchy: Potworne, jak Śmieciaki Trash Pack XD 10/10 pkt.
Animy: Oki c: 10/10 pkt.
Rzeczy do pokoju: Nikt chyba nie przerobi pokoju w złomowisko? 1/10 pkt.
Suma: 41/50 pkt. czyli PRAWIE BARDZO HOT!

V kolekcja: ,,Astrolicious"
Obrazek kolekcji: Fajny, taki wróżbiarski XD 10/10 pkt.
Nazwa konkursu: No nw... 6/10 pkt.
Tła: Takie magiczne :D 10/10 pkt.
Ciuchy: Brokatowe, błyszczące ;D 10/10 pkt.
Animy: Też magiczne :D 10/10 pkt.
Rzeczy do pokoju: Przyznam, że kupiłam stąd kilka rzeczy :) 10/10 pkt.
Suma: 56/60 pkt. czyli BARDZO HOT :)


To na tyle z Hot or Not kolekcji, Miałam go dzisiaj nie robić ze względu na te fotki (wspomniałam powyżej, że nie działa coś), ale zrobiłam dla Was, żeby nie było, że nie dotrzymuję obietnic...

Pozdrawiam <3
~Marta <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz