środa, 10 września 2014

Jak skontaktować się z Zespołem MSP?

Witam ;D

Dzisiaj będzie o tym, jak się skontaktować z Zespołem MSP.

1. Na stronie głównej (każdy wie, że moviestarplanet.pl XD) klikamy: ,,Kontakt":
 

2. Pojawia nam się takie coś:
To już macie w przeróbkach w Paint'cie napisane, ale jak ktoś nie widzi:

a) Kategoria (tego nie napisałam) - Tam wpisujemy (a raczej wybieramy) jakąś kategorię, nie wiem, przeczytajcie sami XD
b) Nazwa użytkownika - Wpisujemy swój nick na MSP.
c) Adres e-mail - Tu musi się znaleźć się nasz e-mail.
d) Wprowadź ponownie adres e-mail - Powtarzamy ten sam e-mail.
e) Pytanie - Tu możemy napisać coś do moderatorów.

Z Zespołem MSP można się skontaktować także przez pocztę mailową. Nie znam dokładnie tego e-maila i nie chcę wprowadzić w błąd. Sami poszukajcie w necie ;)

Pozdrawiam <3
~Marta <3
 

8 komentarzy:

  1. Ale ja klikam kontakt i wychodzi co innego pomocy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem właśnie a chcę się cegoś ważnego dowiedzeć i zgłośić coś ale nie ma tego

      WYŚLIJ zLECENIE

      Usuń
  2. Bo w 2016 już nie działa... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz 2017 i kol ma problem shackowali jej konto w urodziny :/ Pomoże ktus

      Usuń
  3. Mi też nie działa, ale to trzeba kliknąć w kontakt (mimo to,że wyskakuje coś innego) i tam na dole pisze "wyślij zlecenie" klikamy, no i tam możemy wysłać wiadomość.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi te nie działa szukam po YT i niema som tylko jakieś inne :(

    OdpowiedzUsuń