sobota, 20 września 2014

Pytanie o kod do gazetki MSP -.-

Cześć!

Chciałam pokazać moją rozmowę z dziewczyną, która pytała się o mój kod do gazetki MSP -.- Żałosna jest, bo przecież to ja zapłaciłam za gazetkę - nie po to, żeby 1.000 osób pytało się o ten kod -.- Może i jeszcze jakaś dziewczyna pytała się o mój kod, ale ta, co ją pokażę, była na serio namolna -.-





No chyba nie jej ten kod :D A hahahahahahaha :D No jak nie mój kod, jeżeli to JA płaciłam za gazetkę (pisałam to powyżej, nie w rozmowie)? Ktoś mi wytłumaczy: może ja jestem zacofana, może kod należy do niej? XD
I jeszcze ortografia ,,TWUJ"? Widać, że jakieś dziecko neo ;-;

Pozdro...
Marta ♥

8 komentarzy:

  1. xDD Mogłaś jej podać :) I tak by się rozczarowała, bo kod można użyć tylko raz -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, dobrze zrobiłaś że jej nie podałaś, bo mogłaby napisać do modów, że oszukiwałaś....
      Z takim żałosnym dzieckiem jak ona to NIGDY nic nie wiadomo.
      Rozbeczałaby się i wgl...
      -,-

      Usuń
  2. Wiem, ale skąd mogę czy nie ma hacków XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Jezuuu... Musicie pisać dziecko neo?

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogłaś podać jakiś wymyślony kod :) I potem ją zablokować i zgłosić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kazdy jest dzieckiem :p

    OdpowiedzUsuń
  6. niewiemczy to takie fajne;-;



    OdpowiedzUsuń
  7. Hej :) Jeśli chcecie HACK do MovieStarPlanet
    to tutaj sprawdzony jest:

    https://freehackpl.com/moviestarplanet-hack/

    P O L E C A M : )

    OdpowiedzUsuń