wtorek, 2 grudnia 2014

2 okienko Kalendarza otwarte!

Cześć ♥

Jestem od razu po szkole, piszę nudny post, ale nie mam dość pomysłów i głowy, ponieważ mam dużo rzeczy do zrobienia:
-kartkówka z j. polskiego może być w każdej chwili;
-utwory na muzykę (kolędy);
-sprawdzian z matematyki;
-klasówka z religii.
Jestem niby w 6 klasie podstawówki (tak, wreszcie ujawniłam swój wiek :D xd), ale w naszej szkole z wtorku na środę jest tyle do zrobienia!
Może to nie istotne, ale nie miejcie mi za złe, że czasami nie piszę postów, albo w ogóle piszę nudne. Ci którzy są w moim wieku, albo starsi ode mnie raczej mnie zrozumieją :)

OK, przejdźmy do tematu XD Można teraz otworzyć 2. okienko Kalendarza Świątecznego, yeaaa ;-; XD

Nie było prezentów dla VIPów, także osoby bez tej rangi mogą się cieszyć, że nasza 2. jest sprawiedliwa :D

Pozdrawiam ♥
~Marta ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz