wtorek, 2 grudnia 2014

BOOSTER (02.12.2014)

Cześć ♥

Zrobiłam dzisiaj BOOSTERa. Następny chyba po Nowym Roku, chociaż i tak chcę wbić level przed Nowym Rokiem XD

Na początek to:

XDD Też fajna fota XDD

Teraz chciałam podziękować następującym osobom:
1.Dianie Morgans (dawała grafy);
2. Dayanie 008 (dała grafa, może jednego na godzinę, obejrzała seki);
3. Karolinie-2000 (dała grafa);
4. Julii6550 (dała grafa/obejrzała seki, nie pamiętam);
5. Pusce005 (dała grafa, nie wiem, czy oglądała seki, komentarzy nie sprawdzałam);
6. Jeliziewiecie111 (dała grafa/obejrzała seki, nie pamiętam);
7. Anonimowej osobie, która dała Lovka do pokoju XD

Wszystkim tym osobom bardzo

DZIĘKUJĘ :3

 I chciałam przeprosić, że pisałam w podziękowaniach czasami ,,Dała grafa/obejrzała seki, nie pamiętam", ale ja to musiałam z pamięci, bo moja siostra żarty sobie robi i chciała zabrać komputer ;-; No nic, wejdę zaraz na komputer mamy, bo muszę jeszcze wejść na MSP-także się sprężam.

Pozdrawiam ♥
~Marta ♥ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz