sobota, 27 grudnia 2014

Nowa kolekcja: ,,New Years Masquerade Party | Noworoczny Bal Maskowy" ♥

Cześć ♥

Tak, jak było na Facebook'u, dzisiaj pojawiła się nasza sobotnia kolekcja, która powinna, według moich obliczeń, wypaść w czwartek XD

Mam też nowe zasady oceniania kolekcji, czyli:
a) ciuchy;
b) animacje;
c) tła;
d) muzyka;
e) rzeczy do pokoju.
No i suma.
Za każdą z tych rzeczy jest maksymalnie 10 pkt. (punktów). Za zdobycie maksymalnej liczby w sumie (xd) (50/50 pkt.), zdobywa się ocenę 5.

A więc oto nasza kolekcja, która nosi nazwę: ,,New Years Masquerade Party | Noworoczny Bal Maskowy"  ♥


Motyw bardzo ładny, jedynie ciągle te chłopy wszystko psują. Nie jest tak, że ja uważam, że oni są gorsi. Po prostu MOGLIBY ICH LEPIEJ UBRAĆ. XD
Ocena:
Ciuchy/ubrania: bardzo ładne, tylko, ugh... żałuję, że kupiłam wczoraj BOOSTER'a, mogłabym kupić więcej... A nabiłam tylko nędzne 15-20 tys. ;-; Ja praktycznie tylko rozbijałam świnię-to Wam dziękuję za nabicie XD 10/10 pkt.
Animacje: cudne! Ja je chcę, tylko nie mam głupich Diamonds! Chciałam kupić tą śliczną kartę Sylwestrową, bodajże, z Elsą/Elzą z ,,Krainy Lodu" i tym cudnym Bałwankiem ;3 Tylko nie mogę -.-' 10/10 pkt.
Tła: śliczne, ale ja przecież nie robię filmów XD Co najwyżej seki, do filmów nie mam talentu. 10/10 pkt.
Muzyka: mmm... Noworoczna XD 10/10 pkt.
Rzeczy do pokoju: takie sylwestrowe, niedługo zacznę swój pokój urządzać! 10/10 pkt.
Suma: 50/50 pkt. Kolekcję oceniam na 5.

Pozdrawiam ♥
~Martynakrolewska10, Marta ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz