poniedziałek, 8 grudnia 2014

Nonsensopedia - przeciwieństwo Wikipedii.

Cześć ♥

Pewnie znacie Encyklopedię Internetową - Wikipedię Wolną Encyklopedię?
Zanim założyłam tego bloga odkryłam Nonsensopedię (od słowa ,,nonsens"-nieprawda, czy coś w tym stylu), gdzie są same kłamstwa!

Wikipedia: http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Strona_g%C5%82%C3%B3wna

Nonsensopedia: http://nonsensopedia.wikia.com/wiki/Strona_g%C5%82%C3%B3wna

Powyżej podałam linki do tych stron, jakby ktoś nie znał.

Jeszcze raz, jeżeli ktoś nie kuma XD

Wikipedia - Encyklopedia Internetowa gdzie są PRAWDZIWE przydatne informacje. Bardzo popularna strona.

Nonsensopedia - ,,Encyklopedia" (w cudzysłowie, ponieważ nie możemy tego czegoś nazwać prawdą), gdzie są podane same fałszywe informacje.

Więc jeśli spisujecie pracę domową na jakiś przedmiot, chyba najczęściej przyroda, nie wpisujcie w Google, Bing, czy co tam jeszcze (XD), np. ,,Świnia domowa - Nonsensopedia" XD Polecam bardziej Wikipedię, albo jeśli masz, to książkę ;P

Dobra, a więc wpisałam w Google ,,Kot - Nonsensopedia" i zobaczmy, co nam wyjdzie XD

-

-

-

-

-

-

TAAADAMMM, TATADADAM XDD

AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA XDDD
Większej głupoty nie czytałam XD
Wpiszcie sobie w Nonsensopedię, ja nie kłamię! XD

Prawidłowa informacja (moimi słowami) to:

KOT - Zwierzę domowe.

XD

Przecież nie można zepsuć muszki od komputera i czytanie nie spowoduje bólu palców XD

To chyba na tyle :P

Pozdrawiam ♥
~Marta ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz