sobota, 20 grudnia 2014

Modowy Look: ,,Księżniczka Jeziora Łabędziego" XD

Cześć ♥

Dawno nie robiłam Look'ów do różnych kolekcji. Teraz właśnie robię ;D

Mój Look (będzie jeden) nazywa się: ,,Księżniczka Jeziora Łabędziego" XD Nie będę dawała wersji kolorystycznych, bo każdy ubierze się przecież tak, jak chce :)

Tak się prezentuje na koncie mojej koleżanki (razem robiłyśmy Look'a i ona wysłała mi go na maila) XD

Nie, nie, nie! XDD Look tak naprawdę kosztuje więcej, jeśli dodamy nasze przepiękne rzęski i puder ^^ Na pewno ponad 2. tysiące... Policzcie sami, bo nie sprawdzałam, ile kosztuje róż do policzków.

Skład:



No i puder XD Tylko koleżanka już go miała ;D

Mam nadzieję, że Look się spodobał :)

Pozdrawiam ♥
~Marta ♥

2 komentarze:

  1. Świetne looki, Marta! :) A wiesz, że Natasza (M a r t i n e l l a) skopiowała po Tobie posta z dziwnymi animkami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie skopiowała -.- U.Z.G.O.D.N.I.Ł.A z Martą, czy może takiego zrobić -.-

      Usuń