piątek, 12 grudnia 2014

Informacja-lepiej się czuję.

Cześć ♥

Od dzisiaj być może powracam do pisania postów. Lepiej się poczułam. Brzuch mnie już nie boli, tylko z tym gardłem jeszcze taka ,,niefajna sprawa" XD ale i tak w ciągu tygodnia odrabiam późno lekcje, a śpię raczej w nocy, a nie po południu.

Niektóre osoby (już nie wymienię nicków, bo to nie ma sensu) pytały się, kto mi wszedł wczoraj wieczorem na konto. To była moja siostra-Paulina, na MSP - Chloecroft18. Z jej wyszukaniem nie ma problemu, bo jest u mnie w ♥. Poprosiłam ją, żeby weszła na moje konto, żeby zobaczyła, czy wszystko jest z moim kontem w porządku (ja się zawsze ,,stresuję: xd) XD

Także, dzisiaj post będzie/posty będą, nie wiem ile, ale zobaczę co z moim zdrowiem, np. jutro, pojutrze, za 2 dni, za tydzień itd.

Pozdrawiam ♥
~Marta, Martynakrolewska10 ♥

PS.: Tagg, nowy podpis ;-) XDD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz