środa, 24 grudnia 2014

Prezenty na Boże Narodzenie ;3

Cześć <3

Już zapewne większość osób miała Wigilię ;3 Dlatego jestem ciekawa, co dostaliście? :)

Pewna osoba na poczcie MSP poprosiła mnie, żebym napisała na blogu, co dostałam na te Święta Bożego Narodzenia. Żeby nie było, że się chwalę, jak to niektórzy (NIE WSZYSCY) piszą, np. ,,Łee, chwalisz się -.-" XD Zaraz poleci masa hejtów, ale trudno - bardziej mi zależy, żeby to WAM blog się bardziej podobał, a nie mnie.

Już nie przedłużam, tylko już napiszę co dostałam.
-białe, wysokie Conversy All Star(s?);
-Kalendarz Adwentowy (musiałam zjeść 23. czekoladki, jako zaległości xd Jestem przesądna, a więc nie zjadłam numerka 13. xd);
-trampki różowo-fioletowe (nie patrzyłam, czy Nike ™, ale chyba nie xd);
-pudełko Ptasiego Mleczka i 2. malutkie, wielkości tabliczki czekolady, pudełeczka (jestem raczej za duża na zabawki xd);
-dodatkowe kieszonkowe;
-renifera z porcelany, który można postawić jako ozdoba XD

To tyle prezentów dostałam XD

Jeszcze dam fotkę Convers'ów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz