wtorek, 30 grudnia 2014

Jak zrobić moją czcionkę na blogu?

Cześć ♥

Na początku chciałam przeprosić za to, że posty się wczoraj nie pojawiały. Nie miałam ,,weny twórczej" i nie chciałam po prostu, żeby post był nudny.

Moja znajoma zapytała się mnie, jak robi się tą moją czcionkę na blogu. Postanowiłam zrobić instrukcję.

1. Wchodzimy na stronę główną swojego bloga. I klikamy ,,Projekt".
To znajduje się w lewym (jeżeli pomyliłam strony, to sorka xd Miałam z tym problem od przedszkola ;-; xd) górnym rogu, przy adresie mailowym.

2. Gdy nam wyświetli się, co trzeba (też określiłam xd), klikamy w ,,Układ" i w ,,Używaj projektanta szablonów, coś tam, coś tam XD".


3. Znowu wyświetli nam się co trzeba XD A konkretnie na górze taki czarny pasek i nasz blog. Zmieniamy tam, co chcemy. W tym przypadku (przypadku czcionki) klikamy ,,Zaawansowane", a później ,,Strona".


Moja czcionka nazywa się ,,Walter Turncoat". Jest przedostatnia. Oczywiście inne czcionki robi się tak samo, tylko, że nie trzeba koniecznie wybierać tej mojej XD
Zmieniamy potem kolory tekstu i tła, jaka ma być ,,kartka" na której chcesz pisać post.

Mam nadzieję, że pomogłam :) Tak wygląda nasza czcionka:


Pozdrawiam ♥
~Martynakrolewska10 ♥
Marta ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz