piątek, 12 grudnia 2014

Nowa kolecja: ,,Christmas Romance | Bożonarodzeniowy Romans" ♥

Cześć ♥

Informacje o postach są, jakby co, w poprzednim poście :)

Na MSP pojawiła się nowa kolekcja: ,,Christmas Romance | Bożonarodzeniowy Romans" XD
Oczywiście mamy ją już od wczoraj XD Tylko nie mogłam o tym napisać posta, bo, jak niektórzy wiedzą, źle się czułam, ale to nie temat o tym, tylko o głupotach nowej kolekcji (sorry, nie wiem, co mi przychodzi do głowy xd) XD


Motyw fajny, tylko tego chłopa... Ubraliby inaczej XD Skoro już ma być ta cała ,,romantyczna animka" (to nie Walentynki, ludzie! xd), to powinien wyglądać ładniej xD Ale muszę przyznać, że uwielbiam Walentynki :33

Ocena konkursu:
Ubrania: bardzo ładne. Ja jednak ubrałam się w innego looka niż z tej kolekcji, ale dopiero musi mi się znudzić tamten strój - następny mam już wyszykowany w myślach :D 10/10 pkt.
Animacje: nawet spk. Kupiłabym je wszystkie :D 10/10 pkt.
Tła: Boże Narodzenie w połączeniu z Walentynkami-idealnie! 10/10 pkt.
Muzyka: daje magię! :D 10/10 pkt.
Suma: 40/40 pkt. Ocena: 6 ^^

Pozdrawiam ♥
~Marta, Martynakrolewska10 ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz