sobota, 27 grudnia 2014

Moja obsesja na ,,Zniszcz ten dziennik" ;D

Cześć ♥


Jest już po 22:00, ale piszę tego nudnego posta ;P

W Boże Narodzenie na blogu Annabelle (AnnabelIe) (wcześniej XxPorshiiXx) pojawił się post o prezentach, jakie dostała. Ujrzałam komentarz:


(Jeżeli ktoś nie wie, co to jest ,,Zniszcz ten dziennik", to macie xd ,,Zniszcz ten dziennik" - książka, gdzie są różne polecenia powodujące zniszczenie dziennika xd)
Cały czas zazdrościłam XD W końcu zapragnęłam ,,Zniszcz tego dziennika" XD I... przyszłam do sklepu, zobaczyłam i... KUPIŁAM XDD Tak, odkrycie Ameryki XD
Dobra, nie gadam tyle, tylko daję, jak on wygląda XD
<z Internetu; fotki swojego dziennika nie wstawię (może wstawię wybraną stronę ze swojego, jak mi się naładuje tel.), bo telefon mi się rozładował xd>

Dostałam obsesji na tym punkcie i cały wieczór go niszczę XD

Wiem, bezsensowny post, ale o czymś trzeba napisać XD

Pozdrawiam, dobranoc ♥
~Martynakrolewska10 ♥
Marta ♥

2 komentarze:

  1. Właśnie też go dostanę :-) Moja kuzynka całkowicie zniszczyła całą książke, razem ze mną xDDDD Rzucałyśmy na dworze i cała okładka odpadła xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, już go dostałam i nawet nie wygląda na zniszczony, LOL ;-; XDD Fajne miałaś przygody z dziennikiem ;D

    OdpowiedzUsuń