niedziela, 21 grudnia 2014

,,Halo, Księżniczko" -.-'

Cześć ♥

Normalnie się wkurzyłam -.-' Znajoma z MovieStarPlanet napisała mi:

<nie widać jej, bo zrobiłam fotomontaż>

Chodzi mi głównie o ,,Księżniczko, halo" -.-' Nie odpisywałam, bo po pierwsze: piszą do mnie miliony osób odkąd mam CELEB. i są straszne lagi. Po drugie: ona napisała: ,,Chciałabyś się wymienić" bez znaku zapytania (o tego, dla niej, jeśli to czyta: ?) i nie odpisuję na takie wiadomości, kiedy niektórym nie chce się napisać o to, o co chce zapytać w formie pytania.
Tylko nie kumam jeszcze, o co jej chodzi z tym ,,Martysia" (ja oczywiście imię napisałam z wielkiej litery) ;o O to już się nie czepiam (jeżeli nie miało to oznaczać czegoś niedobrego, to nie xd), ale może ktoś wie?

Pozdrawiam ♥
~Martynakrolewska10, Marta ♥



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz