czwartek, 14 sierpnia 2014

Claus

Przed chwilą pisałam o Designer, a teraz napiszę o Clausie c;

   Otóż Claus to założyciel MovieStarPlanet (pełne nazwisko: Claus Lykke Jensen).


W wyszukiwarce znaj. da się go wyszukać:



Oto jego profil:
 
Jak widać, ma 14 Level (miesiąc temu jak patrzyłam, miał 10-11 :o), VIPa i Judge. Ma w najkach Klodinlowe i w ♥ (czyli to jego dziewczyna) Mimi765.
Każdy się pewnie zastanawia, co z jego CTR, w którym jest przekleństwo (nie da się ukryć).
Otóż... Ja myślę, że on testuje kratki, czy przekleństwa kratkują czy nie, bo nie chciał, żeby użytkownicy używali niedozwolonych wyrazów.

 
Jest od stycznia 2009 r. i ma 14.668 wyświetleń. (Co ciekawe ma pokój jako ,,niezaktualizowany", ale tak naprawdę już go umeblował0.

Księga:
 
O, to moja znaj. się wpisała xD

 
Ma nieodebrane Awards. (Pewnie im się nie da odebrać, tylko inaczej zbierają, ja tak myślę, ale do końca nie wiem, nie jestem pewna i nie chcę wprowadzić w błąd).

 
Ma unikatową roślinkę, która była sprzedawana razem ze zwierzakami (tymi starymi, nie te Bonsters co doszły).
 
Roślinkę nazwał ,,Hubba" xD Można ją podlewać i za to dostaje się StarCoins i Fame.

To na tyle ;33
Już chyba dziś nie będzie posta. Trochę za dużo, jutro porobię posty c;

1 komentarz: