środa, 13 sierpnia 2014

Jak zrobić sztuczkę z Logging Out?

Hej,

Dziś pokażę, jak zrobić sztuczkę z Logging Out.

1 ♥ Logujemy się na dowolne konto.
 

2 ♥ Wciskamy ,,Enter" a potem ,,Login" (to nie jest na klawiaturze, tylko na MSP):  

3 ♥ Zaloguje nas na konto, a potem wyloguje. Ja nie dam screena, bo coś mi nie tak w komputerze i nie mogę tego zrobić...
Ale pokażę dla niewiedzących, jak wygląda ,,Logging Out":
 
(screen nie mojego autorstwa, bo jak już pisałam, coś mi nie działa).

Sztuczka nie zawsze działa, tak samo jak mi nie zadziałało, ale kiedyś próbowałam i tak było rzeczywiście (było Logging Out).


3 komentarze:

  1. To też zdarza się normalnie bez kliknięcia "Enter" i zrobienia tej sztuczki. To błąd. Zdarza się on kiedy na stronie głównej MSP nie mamy wyświetlonej żadnej moviestar. Wtedy moderatorzy pracują na MSP aby coś zmienić itp. Zdarza się też tak, że kiedy zalogujemy się na prof. kiedy nie ma pokazanej MSP na stronie głównej gra nas zaloguje o wyloguje. To błąd, i może enter to powoduje... To moja opinia pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. to taki błąd to nic groźnego *o* nie martwcie się nikt wam się nie wkradnie na konto. :D

    OdpowiedzUsuń