poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Wywiad z Truskaweczką79

Przeprowadzę wywiad z Truskaweczką79 c;

Ja: Witaj :) Czy mogę z Tobą przeprowadzić wywiad na bloga?
Truskaweczka79: Jasne :)
Ja: Ok :) To pierwsze pytanie: Od kiedy grasz w MSP?
Truskaweczka79: Gram od roku i 9 miesięcy :)
Ja: Czyli grasz cały rok dłużej ode mnie xD No to teraz: Czego nie lubisz w MSP?
Truskaweczka79: Hm... Denerwują mnie lagi na MSP. I ceny VIPów, wg. mnie za wysokie.
Ja: Skąd pomysł na nazwę na MSP?
Truskaweczka79: Wiem, trochę głupia xD Kiedyś wymyślałam takie głupie nazwy ;p Taka nazwa może dlatego, że lubię truskawki ;) A cyfry 79 często używam w różnych nickach, powiedzmy, taka szczęśliwa liczba ;D Ale jakby się dało, to chyba zmieniłabym nazwę ;p Ale już do tej nazwy przywykłam ;)
Ja: Nie głupia nazwa ;) Bardzo fajna ;) Kogo na koniec chcesz pozdrowić?
Truskaweczka79: Heh, to dziękuję :) Może i bym nie zmieniła xD Hm... pozdrawiam Karolę Jackson, Mgielkę1, puculkę i Dianę Morgans :D
Ja: Dziękuję za wywiad ;) Będzie na blogu: roz-wedlug-martynykrolewskiej10.blogspot.com.
Truskaweczka79: Aha, ok :D Chętnie wpadnę :D
Ja: Dziękuję :)
Truskaweczka79: Nmzc ;)
Ja: :)



 

1 komentarz: