wtorek, 26 sierpnia 2014

,,Hot or Not" kolekcji na MSP

Dobry Wieczór ;33

Wiem, że już były jakieś ,,Hot or Not", ale ja chciałam zrobić kolekcji na MSP :)

I nasza obecna kolekcja: ,,Teen House Party":
 
Obrazek powyższy kolekcji: Moviestars takie kiepskie, jedna ma początkową animację. O tle będzie potem :) 3/10 pkt.
Nazwa konkursu: ,,Teen House Party" czyli inaczej ,,Domówka" jest ok, ale nie ma też szału. 6/10 pkt.
Tła: Takie ,,brudne" to tło, mi się nie kojarzy z domówką, tylko z konkursem ,,Mega bałaganiarze" (takiego nie było :)). 1/10 pkt.
Ciuchy: Tylko 2 ubrania są ładne, reszta-do niczego! No może 4 ubrania XD 5/10 pkt.
Animy: Nawet spk. Tylko, że trochę nie w moim stylu XD Ale w końcu konkurs o domówce XD 9/10 pkt.
Rzeczy do pokoju: Jak rzeczy do pokoju-normalne. 4/10 pkt.
Suma: 3+6+1+5+9=24 24/60 pkt. Czyli konkurs powiedzmy, że nie jest za bardzo Hot.

II kolekcja: ,,Kick off Brazil":
 
Obrazek powyższy kolekcji: Bardzo ,,mundialowy" XD W sam raz. MS ładnie przebrane, nie jakoś ,,dziko" XD 10/10 pkt.
Nazwa konkursu: ,,Kick off Brazil" bardzo fajna nazwa. Niestety nie dam tłumaczenia, bo tłumacz Google nie chce ten XD 10/10 pkt.
Tła: Bardzo w temacie i ładne. 10/10 pkt.
Ciuchy: Przyznam, że z tej kolekcji kupiłam dużo ciuchów. Bardzo ładna była. 10/10 pkt.
Animy: Też w temacie i jakieś ładne. Ja kupiłam animę cheerlederki XD 10/10 pkt.
Rzeczy do pokoju: Nawet spk. 10/10 pkt.
Suma: 6X10=60 60/60 pkt. Kolekcja JAK NAJBARDZIEJ HOT!

III kolekcja: ,,Highschool Easter":
 
Obrazek powyższy kolekcji: Ładnie, brokatowo, kolorowo. 10/10 pkt.
Nazwa konkursu: ,,Highschool Easter" czyli ,,Szkolna Wielkanoc" od razu kojarzy się ze szkołą. Dlaczego ,,szkolna"? 6/10 pkt.
Tła: Bardzo ładne, jak już pisałam: ,,ładnie, brokatowo, kolorowo". 10/10 pkt.
Ciuchy: Trochę było z innych konkursów, ale spk. 8/10 pkt.
Animy: Wielkanocne niezbyt mi przypasowały, ale mogą być :) 7/10 pkt.
Rzeczy do pokoju: Nawet, nawet, ale nie kupiłam, chyba, że jakieś ozdobne jajka XD 3/10 pkt.
Suma: 44 pkt. (od razu XD) 44/60 pkt. Było blisko, ale i tak Hot.

IV kolekcja: ,,I ♥ Paris":
 
Obrazek powyższy kolekcji: Ślicznie, Paryż w deszczu ;33 10/10 pkt.
Nazwa konkursu: ,,I ♥ Paris" czyli ,,Kocham Paryż"... Ja też XD 10/10 pkt.
Tła: Śliczne po prostu, bomba XD 10/10 pkt.
Ciuchy: Tu się akurat wysilili z ciuchami, o dziwo XD 10/10 pkt.
Animy: Śliczne, takie Paryskie ;** 10/10 pkt.
Rzeczy do pokoju: Bardzo ładne ;33 10/10 pkt.
Suma: Co tu gadać? XD 60/60 pkt. Czyli JAK NAJBARDZIEJ HOT!

V i ostatnia kolekcja z tej serii ,,Awesome Autumn":
 
Obrazek powyższy kolekcji: Niezbyt mi się podoba, taki ponury. 7/10 pkt.
Nazwa konkursu: ,,Awesome Autumn". Zbyt jesienna nazwa, nie lubię takich klimatów. 5/10 pkt.
Tła: Bardzo ładne mimo, że konkurs jest ponury :) 10/10 pkt.
Ciuchy: Ciuchy ładne, muszę przyznać :) 9/10 pkt.
Animy: Ok. 8/10 pkt.
Rzeczy do pokoju: Nie chciałabym takiego ,,zimnego" pokoju. 4/10 pkt.
Suma: 7+5+10+9+8+4=43 pkt. 43/60 pkt. Jest Hot.

Wygrały dzisiejszą serię kolekcje ,,I ♥ Paris" i ,,Kick Off Brazil".

 
(fotka z mojego pomocniczego konta, bo na swoim miałam lagi XD)

~мαятα ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz